26 Aralık 2015 Cumartesi

Birkaç haftadır sabahları yataktan kalkmakta zorlanıyorum. Gece geç yatıyorum, tamam ama ben hep geç yatan ve az uykuyla yaşayan bir insanım. Sanırım havalardan. Geçen hafta güneşi hiç görmedik desem yeridir. 
Evden çıkar çıkmaz karşılaştığım manzaralar böyle işte. Sis ve pus içinde kaybolmuş evler... 
Kasvetli havalarda boğazıma söz geçiremiyorum galiba. Sonunda Luppo'yu denedim. Mikrodalgada ısıtıp dondurma eşliğinde yedim. Afiyet oldu valla, ne yalan söyliyeyim :)  
Bu kare ise hafta sonuna doğru çekildi. Kar olduğunu zannetmiyorum, sanırım kırağıydı. Ama saat 9-10 gibi azıcık kar da yağdı. Bakalım yılbaşına nasıl gireriz. 
Yine iplerimi özlediğimi fark ettim. Fakat şimdilik büyük işler yok, oyalanma adına ufak tefekler yapmaya karar verdim. Mesela bir gözlük kılıfı...
Bugün de cumartesi ve sabah mutlulukla uyanmama sebep olan güneş yine bulutların ardına kaçtı. "Acı acıyı, su sancıyı keser" deyip kendimi ütüye verdim. Bir tank suyu bitirinceye kadar dünyanın ütütsünü yaptım. Bir o kadar daha kaldı. Keçe kursuna gitmedim. Yarın da gitmemeye karar verdim. Ne göstereceğim insanlara? Millet bana tur bindirdi, 21656843213574'üncü işlerini yapıyorlar. Bense aynı keçe çiçeklerle oyalanıyorum. Galiba bu keçe işi bana göre değil. Gerçi seviyorum ama makasla keserken tozlu tozlu bir döküntüsü var. Siyah giyince daha çok belli oluyor. Evde öyle döküntü olmasını istesem dikiş dikerim değil mi? İşte örgüyü de bu yüzden seviyorum. Teeeertemiz bir iş! Yine de kendimden ümitliyim. Geçen gece epeyce bir burda dergimi önüme döküp bir kaç model beğendim. Bu bile bir gelişmedir bence. Hepinize selam ve sevgiler gönderiyorum.

5 yorum:

  1. Biz burada o havayi 12 ay yasiyoruz, bak hic sikayet ediyormuyuz? Hem arada gunes size gorunuyormus, bir o kadar yuz gorumlulugu teklif ettikte yinede gostermedi bize yuzunu...
    Onceden yilbasina karlarla girerdik ne guzel olurdu, 12'de sokaga dokulur babamin yaptigi kizaklarla genc yasli, coluk cocuk kayardik.
    Simdi nerdeeee? Kari gorursek sansli sayiyoruz kendimizi.
    Kece isini pek sevmedigini anladim, hep arkadasinin yaptiklarini paylasip senden tik cikmayinca. Olmayinca olmuyor, zorlama bencede. Seni rengarek ipler, bizide senin neseli renkli motifler paklar Nurtennn. Hadi doktur bakalim!!! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevlüdem ne güzel söylemişsin valla. Olmuyorsa olmuyordur değil mi? Bir dahaki sefere dikiş kursu olursa hafta sonu ona giderim ben de. Amaç evden kaçmak :) Yaa şu hava durumlarınıza üzülüyorum ama naparsın? Sen hiç değilse bu yaz bol bol güneş depoladın, yarasın arkadaşıma. Döktürcem döktürcem inşallah.

      Sil
  2. Server Hanımcım ilginize teşekkür ediyorum. Geçenlerde yaptırdım zaten tahlillerimi ve evet dediğiniz gibi havalardan :) Tabi biraz da dinlenememekten. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Havalardan Nurten hanımcım , sürekli kapalı . Ama Mevlude haklı kışta olsa güneşi görüyoruz en azından . Bu sene hava kurak geçiyor , Konya da kasımda kar yakar 10 -15 kalkmazdı . Ocak oldu halen yok, bekliyoruz. Keçe mi yaparsın ,tığ işimi , dikiş mi bilmiyorum ama bekliyorum topla kendini .Çoğu zaman yorum yazmaya fırsatı olmuyor ama kesi bakıyorum yeni bir şeyler var mı diye. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Nurtennn elma dersem çık,armut dersem de çık :)))

    YanıtlaSil