10 Mart 2014 Pazartesi

CANDY CRUSH ŞEKERLERİ

Kağıt oyunlarını pek sevmem. Şu yaşıma geldim piştideki kağıtların hesabını hala yapamam. Okeye dördüncü lazımsa en son seçenek ben olmalıyım, sıkılırım. Monopoly, tabu falan filan bana göre değildir. Bir zamanlar eşim briç öğretmeye çalışmıştı, onun ciddi ciddi ders anlatması bana çok komik gelmiş ve ilk dersimiz aynı zamanda da son dersimiz olmuştu. Üst üste bir kaç kereden fazla tavla bile oynayamam.
 
Ben eğleneceksem vakit geçirmek için değil, çok gülerek, coşarak eğlenmek istiyorum. Ama son zamanlarda facebooktaki Candy Crush oyununa dadandım. Acaip derece monoton, tek düze bir oyun; gidip gelip onu oynuyorum, 5 canımı bitirip dolunca yeniden oynuyorum. Dün gece "bir bitsin bir daha oyuna falan başlamam" dedim. Eltimin oğlu "yenge bu oyun bitmiyor ki" dedi.   
Nasıl yani? İlelebet süren oyun mu olur ya hu? Üstelik coşkun bir oyun değil, eğlenceli değil, komik değil, somut hiç bir şey elde etmiyorsun, kazanırken rakibini kızdırmıyorsun... Bana ters! Saksıya hazır dikilmiş çiçek alıp evinde cam önüne koymamış, toprağı kuruduğunda tutup sulamamış milyonlarca insan, bir dönem internette çiftçilik yapmıştı. Rivayet odur ki, bu insanların bazıları hala daha bu sanal tarlayı ekip biçmekteymiş. Ben de mi onlardan biri oldum ne? 
Sanırım teknik olarak öyle oldum. Yoksa bu rengarenk motifler neden bana facebook şekerlerini hatırlatsınlar ki? Üstelik arada bir de can sıkan insanları yan yana sandalyelere oturtup hayalen patlatıyorum. Bu oyunu bırakmalıyım. Önce bi azaltarak bırakmayı deneyeyim bakalım ne olacak :)) Hedef önce her gece sadece 1 set, sonra her gece 1 oyun ve en son bırakış...

18 yorum:

  1. Bende çok çabuk sıkılırım oyunlardan.
    Sanırım kişiliğimiz pek sıkıntıya gelmiyor .
    Ne dersin Nurten :)
    Battaniyeyi birleştir bakalım nasıl olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde 3 tane yarım bebek battaniyesi olduğunu söylesem :)))

      Sil
  2. yan yana sandalyelere oturtup patlatmak tuttum bu işi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yerine göre sandalye oluuuur, yerine göre üçlü koltuk oluuuuur, sınırlama kendini, hayal gücünü harekete geçir :)))

      Sil
  3. Ne güzel yazmışsınız,çok güldüm.Bu oyunlar böyle,basit oldukları için sarıyor zaten,ha şurayı da geçeyim ,burayı da bitireyim derken oynuyorsun da oynuyorsun.

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Çok hızlı başladım ama bu aralar biraz durakladım galiba. Güzel duyguların için teşekkürler.

      Sil
  5. O oyun beni de bitirdi. Oldum olası oyunlara zaman kaybı diye bakarken şimdi her fırsatta oynuyorum. Cebime kızım indirmişti. Ona çok kızdım ben oyun istemiyorum telefonumda diye. Şimdi gizli gizli oynuyorum. Onları ödev yapmaya odalarına gönderiyor ben oyun oynuyorum. Çok utanıyorum:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklara bu bilgiyi sızdırmayacağımdan eminn olabilirsin. Şiiiiişt, aramızda...

      Sil
  6. hıc oynamadım oynamam :) ama bagımlılarını hılelerını hepsını duydum , oyunun hılelerımı dedım hatta :))) o zaman sıze bol sans benden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunun hilelerini ben de duydum ama zaten çok basit ve amaçsız bir oyun. Bir de hileye girersem iyice ucuzlayacak :)) Dur bakalım, bir süre daha oynayalım ne olacak...

      Sil
  7. Bakalım bu "şekerler" birleşince ortaya nasıl bir battaniye çıkacak :) Kolay gelsin !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet bu şekerler daha iyi, hiç değilse sonunda ortaya somut bir şey çıkacak :)

      Sil
  8. :)) yane sende mi :)) alçak arkidişler benide bulaştırdım ama vakit hırsızı bişey bu oyun yaa! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem nasııııl! Mesela şimdi gidip bütün gün biriken 5 canı harcamayı düşünüyorum :))

      Sil