4 Aralık 2013 Çarşamba

DÖVME DENEMESİ

Dövme geri dönüşümü zor bir işlem, hatta izsiz silinmesi mümkün değil gibi bir şey. İşin günahı sevabı din bilimcilerin işi, ben karışamam. Ama gençlere de sınırları zorlamamak şartıyla pek yakıştığı bir gerçek. Başka bir gerçek de o gençlerin bir süre sonra yaşlanacağıdır. O pürüzsüz ciltler gevşeyecek, yer yer sarkacak, kırışacak. İşte o zaman, vaktiyle yaptırılan ejderha dövmesi, pörsük bir mırnav kediye dönüşecektir.  
Peki şimdi dövme yaptıramayacaksak nasıl güzel olacağız? Ne de olsa tek kusurumuz -kendi adıma söylüyorum-; omzumuzda bir çiçek, böcek resmi, pazumuzda oryantal bir desen, sırtımızda bir melek kanadı ya da olmadık bir yerimizde eşimizin adının yazılı-çizili olmaması değil mi? Bunlardan biri veya bir kaçı olsa bedenimde, güzelliğim tamamlanacak, perçinlenecek, taçlanacak!Çözüm Gülce bızdığımdan geldi. Yeğenim bir kaç saatlik görüşmemizde bana en sevdiği çıkartmalarından birini hediye etti. Kendi elleriyle de kolumun içine yapıştırdı. "Tamam mıyız?" Bence tamamız:)

4 yorum:

  1. çok acayip yakışımış! tamam olmuş böyle! :))

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle sarkma sonucu o dövmelerin şekli kayıyor :)
    Sonrada bencede tamam

    YanıtlaSil
  3. Yeni geldim. :)

    Ama profil resimsiz blog olur mu? :)

    Kafa Dergi ve Ters Düz'e de sizi bekliyorum yorumlarınızla.:)

    YanıtlaSil
  4. Super olmus :)) ejderhalarin mirnav kedilere donusmesi lafi cok hosume gitti gulumsetti beni :))

    YanıtlaSil