18 Ekim 2013 Cuma

YAĞMUR

Bayramın 2. günü gece fırtına başladı. Ya da ben ancak yattığım zaman fırtına olduğunu fark ettim. Banyoların, tuvaletin pencereleri açıktı. O fırtına ne toz doldururdu. Kalkmak lazımdı, pencereleri kapatmak lazımdı... 
Yatağımdan doğrulamadım, daha fazla bir şey de düşünemedim. Yatmamla uyumam arasında maksimum  2 dakika geçmiştir her halde:) Gözlerimi yeniden açtığımda telefonumun alarmı çalıyordu, sabah olmuştu. 
Bayramın 3. günü, sabah yağmurla uyandık. Ara ara yağmura fırtına yine eşlik etti. Akşam saatlerinde akraba ziyaretine giderken de çok yağıyordu. Işıkta durduğumuzda arabanın camına vuran damlacıkların çok hoş görüntüler oluşturduğunu fark ettim. Sizler de görün istedim.
Not: Ülkemizde çok sayıda da su baskını vakası yaşanmış. Allah kolaylık versin felaketzedelere. 

1 yorum:

  1. Bayramınız kutlu olsun.
    Camda oluşan renkler harika...
    Antalya, İzmir, İstanbul da seller olmuş. Nasıl bir kış yaşayacağız kimbilir. Allah sabır ve kolaylıklar versin felakette kalanlara.

    YanıtlaSil