6 Ekim 2013 Pazar

BU GÜN DE GÜNE GİTTİM:)

Annem üst üste bir kaç gün gezmeye giderse babam, "hanım, arada bir eve de uğra" der. Bu hafta benim için de aynısı oldu. Cumartesi akraba günü, pazar arkadaş günü. Böyle çok gezmeli veya çok kabullü hafta sonlarım sıkışık oluyor. Temizliğimi de kendim yaptığım için biraz zorlanıyorum ama sevdiğim insanlarla beraber iki lafın belini kırmak da her şeye değiyor.
Bu pazar arkadaş günümüz vardı. Hemen hepimiz çalışıyoruz. Hepimizin de cumartesi günü için bir planı olabiliyor. Bu yüzden ayda bir pazar günleri toplanıyoruz. Bu sefer Birsel'de idik. Birsel benim ilkokuldan arkadaşım. Çok okur, entellektüel bir arkadaştır. Bu gün bize kütüphanesini gösterdi, isteyenlere üçer beşer kitap verdi. Araba takozu gibi, ansiklopedi gibi kalın kitapları var:)) Su içer gibi kitap okuyor. Benim elimde okunmayı bekleyen kitaplar bulunduğundan almadım (laf aramızda o takozlardan bir tane alıp getirsem, seneye kadar okuyamama ihtimalim var benim bu aralar).
İşte bu okumuş arkadaşım aynı zamanda çok da beceriklidir, maşallah. Bu gördüğünüz goblen işini geçen sene yaptı. Mat camla çerçeveletmiş ama nedense fotoğrafta parladı. Ben de işçiliği görünsün diye bir kaç tane fotoğraf çektim. Aslında bir gobleni daha var. Epey oldu bitireli. Bir daha gidişimizde onu da çerçeveletir, takarsa ben de sizler için görüntülerim.
Sakın bitti sanmayın. Birsel'in evinden yayına devam ediyorum bu hafta. İğne oyaları var, kızı olan annelerin ip ve şişe sarılacakları hoş bir kazak var... Bekleyin anacım.

9 yorum:

  1. Ne tesadüf benim babam da anneme aynı repliği söyler :)Kitap okumayı sevenler kolay kolay kitaplarını paylaşmaz.Şanslısınız geniş gönüllü bir arkadaşınız varmış.Ne güzel,kahveler içilmiş sohbetler yapılmış.Haftaya mutlu başlanacak demek ki :)

    YanıtlaSil
  2. Benim kitaplarım da pek kıymetlidir. Daha çok babamla paylaşırım. Gerçi o benden hızlı okuyor, önce o okur, sonra bana sıra gelir. Birsel gerçekten candır. Sana da mutlu bir hafta diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Tabloyu önce yağlı boya bir tablo sandım. Goblen üstüne işleme olduğunu okuyunca şaşırdım. Çok güzel, ne çok emek verilmiş. Arkadaşınızın ellerine sağlık.
    O tuğla gibi kitapları bende severek okuyorum. Ama seversem okuyorum. Kendime zaman sınırı koymadığım için yayıla yayıla okuyorum. Bitirince de büyük bir rahatlama duyuyorum. Sizin de zamanınız olur da okursunuz inş. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendimi, vaktiyle okuyamadığım klasiklere adadım 2-3 yıldır. Bu yüzden epeyce Türk ve yabancı klasiği alıp biriktirdim. Onların arasına zaman zaman hafif veya güncel kitaplar sokuyorum. Geçenlerde Bir Yumak Mutluluk serisini aldım. Bir çırpıda okundu bitti. Zaman yaratıyorum elbette. Ama sanki elimdekileri bitirmeden ya da yarılamadan başka şeyler alınca onları yine okuyamayacakmışım gibi geliyor. Çünkü bazıları hakikaten zor okunuyor:)

      Sil
  4. goblene bayıldım enfes olmuş.arkadaşınızın ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Bizim iş arkadaşlarımızla 29 yıldır devam eden günümüz var. Bekarken başladık, sizin gibi hafta sonları yapıyorduk. Sonra evlendik, çocuklar olmaya başladı. Derken bazıları emekli oldu, hafta içi toplansak, demeler başladı. Artık hepimiz emekliyiz, şimdi de birbirimizin torun resimlerine uzun uzun bakıyoruz.
    Günler iyidir, kadınlara terapi gibi iyi geliyor.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh emeklilik... İşler yoğun olduğunda çalışmayı hiç özlemeyecekmişim gibime geliyor:) Dernek olur, kurs olur...Yaparım bir şeyler. Ama gün gibisi yok. Hele güzel arkadaşlarla. Ziyaretiniz için teşekkürler.

      Sil
  6. Yağlıboya tablo gibi olmuş harika.. bayıldık, Birsel Hanımın ellerine yüreğine sağlık, güzel bir iş çıkartmış... devamını bekliyoruz... :)

    YanıtlaSil