22 Eylül 2013 Pazar

FİRKETEDE SON DURUM

Sonunda internetimiz bağlandı, yeni fiberoptikli internetimizin eskisiyle arasında hız farkı olmadığını düşünüyoruz. Yine de asıl kararın; fırtınalı, karlı kış aylarında verilmesi gerekiyor galiba. 
Dün oğlum Ankara'ya gitti. Ev sessizleşti. Gündüz bir ara teyzeme gittim, market alışverişi yaptım, akşam yemeğinden sonra biraz internette dolaştım. 
Ördüğüm firketeyi nasıl bağlayacağıma dair kafamda ışığı zayıf fikirler vardı. Bir metre kadarını böylece birleştirdim. Daha parlak şeyler aradım, nette bir sürü gerekli-gereksiz şey de buldum. Şimdilik yine kendi zayıf ışığımın peşine takılmaya karar verdim. Bu flu zihin fotoğrafımda değişik dönüş ve bitiriş bağlantıları da var ama oturup matematik hesaplar yapmak lazım. Benimse böyle bir aritmetiğe tahammül edecek sabrım yok. Bakalım ortaya nasıl bir şey çıkacak?
Sizlere daha önce firketeyi örerken içine farklı renkte uzun bir ip taktığımı söylemiştim ya; işte bakın bu, birleştirme sırasında nasıl da kolaylık sağlıyor. Gerçi bunu belki de benden başka herkes biliyordur. Ben yaptıklarımı genellikle deneme yanılma metoduyla, ayrıca sözüne değer verdiğim dostların küçük ipuçlarını değerlendirerek ve çocukluğumdan bu yana hafızaya attıklarımı zaman zaman geri yükleyerek kotardığım için, başkalarını da bilmiyor zannetmiş olabilirim. Yine de sözüm, siz pek çok şey bilen hanımlara değil, benim gibi kendi yağıyla kavrulmaya çalışanlaradır. 

1 yorum: