3 Ekim 2012 Çarşamba

SALONUMUN SON DURUMU :))

Motifleri ortaya döktüm. Bir öyle yerleştirdim, bir böyle yerleştirdim. İçinden bir kısmını aldım etraflarını lacivert iple dolandım. 
Son durum şudur ki, şimdilik nasıl birleştireceğimi ben de bilmiyorum. Ama vakit kazanmak için şimdilik bir kısmının etrafını lacivertle çerçeveliyorum. İlham perim gelince bana ne yapacağımı söyler zaten, hiiiç endişem, acelem yok. Yine de birazdan, bir kareli deftere bir kaç deneme çiziktirebilirim, bir exel tabloyu renklendirebilirim, motifleri başka bir şekilde dizebilirim, hepsini toplayıp kutuya doldurabilirim, aynen gördüğünüz gibi hepsini halının üstünde bırakıp hazır gecenin bir yarısı da gelmişken yatabilirim. An itibariyle uyku sersemiyim, kendime kefil bile olamıyorum. Olsun, ben hayatı zaten hep böyle sürprizli seviyorum. O kadar plansızım ki, kendim bile, kendim için bir sürprizim bu aralar. Günlerin getireceği güzellikleri birlikte görmek niyetiyle..

2 yorum: