3 Ekim 2012 Çarşamba

TÜM MOTİFLERİM GELDİ

Geçen hafta gelen kargolardan biri de sevgili Naile'den idi. Üstünde bir kaç çeşit işi aynı anda yürütmeye çalıştığım için her daim dağınık olan masamı şöyle bir toparlayıp paketleri açtım. Pofuduk pofuduk örgüsüyle mavi motiflerim gelmişti. 
Ayrıca bir bozuk para cüzdanı,bir şal ve bir de duş jeli geldi. Çok şekerler değil mi? Renk uyumu da süper. Muhakkak benim mavi motiflerime uygun olmasına çalışmış. 
Etkinliğin ilk ayı, kendimi çok özel hissettiren arkadaşlarıma çoook teşekkür ediyorum. Hem ellerine sağlık motifleri için, hem de güzel hediyeleri için gönüllerine sağlık diyorum.

5 yorum:

  1. çok güzeller.... kolay gelsin size sonucu merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  2. beğenmene cok sevindim canım:)
    iyi günlerde kullanman dileğiyle....

    YanıtlaSil
  3. beğenmene cok sevindim canım:)
    iyi günlerde kullanman dileğiyle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerine sağlık arkadaşım. Jestin için tekrar teşekkür ederim.

      Sil