31 Ağustos 2012 Cuma

100 LÜK MOTİF ETKİNLİĞİ

Sevgili alonenes motif etkinliği düzenledi. Beni de davet etti. Aslında bu türden paylaşımları hep gıpta ile izlemişimdir ama tembelliğimden katılamamışımdır. Kendiliğimden bir girişime başlayamıyorum, "durduk yere başıma iş almayayım" diye zaar. Ama birileri dürtüklediği zaman da atlaya zıplaya gidiyorum.

Sonuçta nelerin üstesinden gelmiyorum ki, değil mi? 25 motif mi beni yıldıracak? Haaa, haklısınız, bir de o motiflerin birleştirilmesi var... Ama olsun, 2 kere yaptım, geçtiğimiz 2 kış bahtaniye örmüştüm, bir kere daha yapabilirim. Bir şey bir kere olmuşsa bir kere daha olabilir demektir.  

Bahtaniyeler bittikleri zaman (ki biri daha tam olarak bitmedi bile), "bir daha büyük işlere girmeyeceğim" demiştim. Söz vermiştim. Oysa hepimiz biliyoruz, insan kendine verdiği sözleri tutmamak üzere verir:)) hadi o zaman ne diyelim: Vira Bismillah, yelkenler fora, iskele alabandaaa!!!

6 yorum:

  1. Arkadaşım;etkinliğiniz hayırlı olsun,kolay gelsin.Selamlar:)))

    YanıtlaSil
  2. kolaylıklar diliyorum, merakla bekliyorum:))))

    YanıtlaSil
  3. e hayırlı olsun o zaman:))başlamak bitirmenin yarısıdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün ipçime gittim, iplerimi almak üzere ama numaraları yoktu. Artık internetten sipariş vereyim dedim.

      Sil